Job 5 van 8


Report this listing

Solliciteren



Medewerker commerciële binnendienst


Functie

Als medewerker op de commerciële binnendienst ben je verantwoordelijk voor het beheer van inkomende en uitgaande oproepen en e-mails, planning, opvolgen van servicebons, bestellingen van leveranciers, offertes, facturatie, voorraadbeheer en HR-gerelateerde administratie. In het bijzonder zal je de volgende taken moeten uitvoeren:
  • Beheer inkomende en uitgaande oproepen en e-mails op een professionele en hoffelijke manier, door nauwkeurige informatie te verstrekken en deze indien nodig door te verwijzen
  • Planning van technici en hun schema beheren
  • Servicebons en bestellingen van leveranciers opvolgen, inclusief ontvangst van leveringen
  • Offertes en facturen beheren, en ervoor zorgen dat betalingen binnen de gestelde termijnen worden ontvangen
  • Boekhoudkundige taken uitvoeren, zoals het invoeren van gegevens, facturatie en het opvolgen van betalingen


  • Bedrijfsinformatie
    Dit bedrijf is gespecialiseerd in verwarming - sanitair - ventilatie. Ze leveren de meest energiezuinige en duurzame HVAC-oplossingen aan particulieren en bedrijven.

    Jouw profiel

    Voor de vacature als medewerker commerciële binnendienst zijn we op zoek naar iemand die zich in de volgende omschrijving herkent:
  • Enkele jaren ervaring als administratief medewerker is een pluspunt, maar gemotiveerde schoolverlaters zijn zeker ook welkom
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en tijdbeheer
  • Capaciteit om inkomende en uitgaande oproepen en e-mails op een professionele en hoffelijke manier te beheren
  • Sterke communicatieve vaardigheden, waaronder uitstekende beheersing van Nederlands & Frans
  • Goede computervaardigheden
  • Capaciteit om zelfstandig en als onderdeel van een team te werken
  • Goede aandacht voor details en capaciteit om efficiënt te werken binnen gestelde termijnen Twijfel je of je in aanmerking komt? Aarzel niet ons te contacteren via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be
    • Bestellingen registreren
      Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
      De klant of de verkoper erover inlichten
    • Telefonische oproepen ontvangen
      Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
    • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
    • Kostenramingen opstellen
      Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
    • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)

    Aanbod

    Voor jouw inzet als medewerker commerciële binnendienst biedt onze klant je het volgende pakket aan:
    • Een job opties vast (meteen vast contract ook mogelijk)
    • Salaris naar ervaring tot € 4000
    • Extralegale voordelen: kilometervergoeding, ecocheques, laptop, GSM
    • Rooster 40 uur per week en 12 ADV dagen (bouwverlof)
    • Thuiswerk is mogelijk na inwerkperiode

    Solliciteren

    HANNA HOETERICKX
    003222540850

    Solliciteren

    Meer banen van je zoekopdracht